Returul produselor

SuperTouch.ro ofera posibiliate de returnare a produselor in termen de 14 zile lucratoare in urmatoarele situatii:

  1.           Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.SuperTouch.ro.

  1.        Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata catre reprezentantii SuperTouch.ro, iar Consumatorul va refuza receptia produsului. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire cu un produs similar sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, consumatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.SuperTouch.ro.

  1.        Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice care au achizitionat produsul la distanta respectand conditiile ordonantei de urgenta nr. 34/2014.

 

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului .  Adresa de comunicare a notificarilor este comenzi@supertouch.ro.

Incheierea contractului de vanzare-cumparare are loc in momentul emiterii facturii fiscale (aceast document tine loc de contract conform legislatiei romanesti) si nu la plasarea comenzii sau la trimiterea prin email (sau alte mijloace de comunicare) a confirmarii automate de primire a comenzii.

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (neaplicat si cu toate accesoriile si documentele care l-au insotit la livrarea initiala, fara sa prezinte modificari fizice, lovituri, zgarieturi, etc).

Cheltuielile directe de returnare a produselor vor fi suportate integral de catre client.

Rambursarea contravalorii produselor achizitionate se va face in cel mult 14 de zile de la data denuntarii cumpararii si este posibila numai prin transfer bancar.

Daca rambursarea produselor sau a unui produs, in cazul comenzilor cu produse multiple, dintr-o comanda care a beneficiat de transport gratuit determina scaderea valorii totale a comenzii initiale sub valoarea eligibila pentru transport gratuit din valoarea totala de rambursat se va retine contravaloarea transportului oferit initial.

Se pot percepe taxe suplimentare cu o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului pentru readucerea produselor la starea initiala in cazul returnarii produselor uzate, deteriorate, etc.

 

Garantia produselor

Toate produsele comercializate de catre site-ul  SuperTouch.ro , beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi (exceptie produsele din categoria resigilate daca este cazul), in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de  SuperTouch.ro , certificatele de garantie sunt emise direct de producator.

Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa comenzi@supertouch.ro. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

In cazul produselor expuse garantia acopera aceeasi perioada ca la un produs nou, sigilat. In cazul produselor resigilate perioada de garantie este specificata pentru fiecare produs resigilat in parte. Conditiile de utilizare, manipulare si transportare a unui produs expus sau resigilat sunt aceleasi cu cele de la produsele sigilate.